fredag 9 mars 2012

PANIK!!!!!!

Haha va rolig jag var nu då, enda paniken vi har just nu är att vi ska spela MIG så jag måste skynda mig att göra ett inlägg innan vi ska dra igång, kommer inte ens att hinna se supercrossen klart!!! Men dom två sista dagarna har vi tränat på att köra truck. Igår åkte vi 10 mil på vår resa norrut och övernattade i Delray. Idag har vi åkt cirka 27 mil och stannat Melburn (inte i Australien naturligtvis) som ligger 5 mil söder om kennedy space center som vi ska gå på imorgon (intressant). Vi har dock haft halv dåligt väder hittills men dom lovar bättre runt helgen, tror vi väntade 1 timme imorse innan vi kunde skicka ut slangkopplingsansvarige tanktömmare för att koppla lös oss så vi kunde åka pga regnet.
Hoppas allt är bra där hemma och att Kenneth och Inger tar väl hand om våra älsklingar ps. se till att inte löken leker för mycket så han har sönder en kalori ds.

Roger över roger ut// The Stuntlunds
Nästa gång kör jag farsan!!!!
Inte tvärlätt att fickparkera med 4 meter överhäng!!
Iám a happy Badass.....
Många fina båtar finns det här!
  

2 kommentarer:

  1. Haha härlig topic på inlägget. trodde på tsunami eller årets dunderförkylning eller något i den stilen. hoppas att vädret tar sig. annars verkar ni ha en bra resa. här hemma trummar allt på som vanligt. matte och annelie ploppade ut sin lille mio för ett par dagar sedan. det är väl top news!

    ha det bra! / docksta

    SvaraRadera
  2. Milla verkar i sitt esse! Hoppas solbrillorna fâr göra verklig nytta snart. Kram!

    SvaraRadera